(ViraL) Suami Hayun Parang di Bahu, Sembelih Kepala hingga Putus Akibat Berang Lauk Habis




Hanya karena masalah kecil hendi 35 tahun sanggup membunuh dengan menyembelih isterinya hingga kepala putus hanya karena sambal habis.
Menurut sumber pasangan suami isteri ini bekerja sebagai penoreh getah sehari hari,pada awalnya keduanya gaduh selepas makan siang.
Selang beberapa jam,pelaku kembali semula dengan niat hendak makan lagi karena merasa lapar,akan tetapi isterinya mengatakan bahwa sambal sudah habis.

Geram mendengar jawaban isterinya pelaku terus menghayunkan parang ke arah bahu mangsa hingga koyak,pelaku yang marah terus mendekati mangsa dan menyembelih isterinya hingga kepala putus.
Selepas ia membunuh isterinya ia memengang kepala isterinya dengan tangan kanan manakala tangan kirinya memegang parang yang penuh darah dan membawa ke kampung.
Warga yang ketakutan melihat perilaku hendi teru mengadukannya kepada pihak polis. Ridho ketua polis bayuasin sumatra selatan membenarkan hal tersebut dan sudah berjaya menahan pelaku.

(ViraL) Suami Hayun Parang di Bahu, Sembelih Kepala hingga Putus Akibat Berang Lauk Habis (ViraL) Suami Hayun Parang di Bahu, Sembelih Kepala hingga Putus Akibat Berang Lauk Habis Reviewed by Unknown on 07:13:00 Rating: 5
Powered by Blogger.